Nyheder
TENDENS: Over to tredjedele af amerikanske voksne rapporterede at have drukket kaffe dagen før – mere end nogen anden drik. Specialkaffe driver...
Dataplatformen FoodOps vækstmål er 3.000 køkkener i porteføljen ved udgangen af 2027, og man har fået en kapitalindsprøjtning fra The Footprint Firm...
Stempelkortet har fået nyt liv i cafémiljøet i Jyllands hovedstad. Nøglen er, at det ligger i din Wallet og er tilpasset den enkelte café med...
Danskerne er med på at prøve nye produkter hos bageren, men har man ikke styr på traditionerne, går det galt. Sådan lyder det fra Lagkagehusets CMO, Morten Vedel, som i et interview med Deli News forklarer om virksomhedens strategi. Efter nogle heftige og ekspansive år vil det nu gå lidt...
Stor kæde melder, at deres udbringning bare vokser. Her er det afgørende at være til stede på de sociale medier, lyder det. Af Ebbe Fischer ”Der er ingen tvivl om, at hele loyalitetsprogrammet, som man har i lommen på mobiltelefonen, er vigtigt. Her ser vi løbende, hvad vores platforme kan...
En dansk kæde med tre burgerbarer på den iberiske halvø vil nu opgradere voldsomt på en række lokationer, der er fundet med hjælp fra ChatGPT....
Tak Rosio Sanchez for at føre Mexico til Danmark. H.W.Larsen har været med fra ROSIO ÅBNEDE den første restaurant i Kødbyen! Rosio og H.W.Larsen går...
Med en klar vækstambition for de kommende år har esport-marketingprofilen Andreas Bjerrum Larsen sat sig i stolen som 'Head of Copenhagen Gaming...