oktober 2, 2023
Af redaktionen
Evenues, der lever af at levere en højgastronomisk oplevelse kombineret med en god lokation, blev grundlagt i januar 2021 med fem ansatte.
Siden har man haft masser af succes, og i dag tæller staben over 100 medarbejdere. Det skriver HORESTA
Eksklusivt koncept
Evenues har f.eks. det 300 år gamle Moltkes Palæ i porteføljen af lokaliteter.
Konceptet er mere præcist baseret på at løfte venueoplevelsen til noget ekstraordinært, der også inkluderer god service, gastronomi i højsædet og omtanke for miljøet.
Således modtog Moltkes Palæ tidligere i år den attraktive Green Key-certificering for deres arbejde mod en grønnere fremtid, og Evenues arbejder på at få Green Key-certificeret deres øvrige venues – DOK5000 og Bryggen Venues.
“I bund og grund gør vi os meget umage med at gøre tingene ordentligt. Vi laver retterne fra bunden, også selvom der er tale om et event eller catering til 1.000 personer. Det drejer sig om at have den rette struktur, og vi har en dygtig køkkenchef i Rasmus Møller Nielsen, som har vist sig at være det helt rigtige match,” fortæller Allan Hansen, ifølge HORESTA.
Erfaren ejerkreds bag
Evenues er ejet og ledet af Allan Hansen, Noomi Lind Rønne og Lasse Skytte. Ejerkredsen har blandt andet erfaringer fra Langelinie Pavillonen og Madkastellet.
Related Articles
Bagerkæde: Det digitale niveau eksploderer – nu udgør det 15 procent af omsætningen
Takeaway-bageri bliver mere og mere populært - særligt til festlige lejligheder som fødselsdage, hvor den traditionelle kagemand i dag er et stort takeaway-hit, lyder det. Af Ebbe Fischer ”De senere år har det digitale taget meget over, og både app og...
Lagkagehuset-boss: Du skal føre de klassiske bagerprodukter – ellers går kunderne andre steder hen
Danskerne er med på at prøve nye produkter hos bageren, men har man ikke styr på traditionerne, går det galt. Sådan lyder det fra Lagkagehusets CMO, Morten Vedel, som i et interview med Deli News fortæller om virksomhedens strategi. Efter nogle heftige og ekspansive...
Digital bager-take away hitter
Stor kæde melder, at deres udbringning bare vokser. Her er det afgørende at være til stede på de sociale medier, lyder det. Af Ebbe Fischer ”Der er ingen tvivl om, at hele loyalitetsprogrammet, som man har i lommen på mobiltelefonen, er vigtigt. Her ser vi...