august 24, 2023
Pincho Nation åbner stort sted på Skt. Knuds Torv som led i en voldsom franchise-baseret ekspansion. Maden er baseret på tapas, men konceptet er meget mere end det.
Af redaktionen
Konceptet har længe haft stor succes i USA: Du skal ikke bare spise, du skal opleve, og det skal være stemningsmættet. Hele vejen rundt.
Det har den svenske kæde Pincho Nation taget til sig, og nu har man over 70 restauranter i Norden – heraf fem i Danmark.
Konceptet er kulørte cocktails og tapasretter fra et menukort, der rummer elementer fra hele verden og omgivelser med fokus på stemning og farver.
Et af de største gå-ud steder i Aarhus
Pincho Nation skriver i en pressemeddelelse, at man har gjort ekstra ud af indretningen ved den nye restaurant i Aarhus, og at atmosfæren er feststemt og uformel.
Og man slår på, at drinksene er instavenlige – dvs. de kan hurtigt uploades og give likes på Instagram. Hvis nogen skulle være i tvivl.
Pincho Nation på Skt. Knuds Torv har hele 750 kvadratmeter klar til gæsterne. Her kan man rumme over 200 mennesker, og man har desuden et lounge-område samt private dining-lokaler som en del af konceptet, skriver bl.a. Aarhus Stifstidende.
Selskabet bag Pincho Nation blev grundlagt i 2012 i Sverige og er vokset hurtigt via franchising.
Related Articles
”Vi følger med tiden, men undgår at gå gourmetbagervejen”
Bodenhoff Bageri har haft stor vækst og består nu af 11 filialer i Storkøbenhavn. Christian Bodenhoff ejer kæden, og Deli News har sat ham stævne til en snak om bagerbranchen. Hans fokus er på traditionel kvalitet, mens han lader ’Michelin-bagerne’ have deres segment...
Bagerkæde: Det digitale niveau eksploderer – nu udgør det 15 procent af omsætningen
Takeaway-bageri bliver mere og mere populært - særligt til festlige lejligheder som fødselsdage, hvor den traditionelle kagemand i dag er et stort takeaway-hit, lyder det. Af Ebbe Fischer ”De senere år har det digitale taget meget over, og både app og...
Lagkagehuset-boss: Du skal føre de klassiske bagerprodukter – ellers går kunderne andre steder hen
Danskerne er med på at prøve nye produkter hos bageren, men har man ikke styr på traditionerne, går det galt. Sådan lyder det fra Lagkagehusets CMO, Morten Vedel, som i et interview med Deli News fortæller om virksomhedens strategi. Efter nogle heftige og ekspansive...