Carlsberg integrerer kommunikation og bæredygtighed med hjælp fra Ellemanns spindoktor

marts 4, 2024

Jeppe Villadsen foran sin butik på Stefansgsade, Nørrebro. Foto. Ebbe Fischer

Elefantporten danner indgang til Carlsberg Byen i København. Foto: Wikimedia Commons

Med en nyoprettet ledende stilling opruster Carlsberg på området for bæredygtig kommunikation.

 

Af redaktionen

“I næste uge starter jeg som Corporate Affairs Director i Carlsberg Danmark. Det er en nyoprettet stilling, hvor jeg indgår i ledergruppen i Carlsberg Danmark med ansvar for kommunikation, bæredygtighed og eksterne relationer.”

Sådan lyder det i et opslag på LinkedIn fra Rasmus Bebe, der bl.a. har været særlig rådgiver – eller spindoktor, om man vil – for Jakob Ellemann-Jensen, da han var formand for Venstre.

Rasmus Bebe stod også bag, da Ellemann var forsvarsminister.

 

Den grønne etiket er vigtig

I opslaget sender Rasmus Bebe en tak til Peter Haahr Nielsen (adm. direktør) og Christian Wulff Søndergaard (Head of Group Corporate Affairs):

“For en fantastisk mulighed for at arbejde i en virksomhed, som mange holder af og har forventninger til. Hvor tradition, kultur og stolthed hænger uløseligt sammen med den grønne etiket.”

 

Related Articles

Lækkede oplysninger om erhvervsstøtte giver uro i branchen

Lækkede oplysninger om erhvervsstøtte giver uro i branchen

Af redaktionen Varslede besparelser på to milliarder kroner på det danske erhvervsstøttesystem har længe været en kilde til uro for de organisationer, som beskæftiger sig med turisme og turismeudvikling i Danmark. Det skriver Turistmonitor, ifølge HORESTA.  ...

Samarbejde med Carlsberg giver Mikkeller chancen for at erobre verden

Samarbejde med Carlsberg giver Mikkeller chancen for at erobre verden

Af redaktionen Mikkeller og Carlsberg har indgået et 'distributionssamarbejde', hvilket har til formål at øge tilgængeligheden af Mikkellers øl via Carlsbergs kanaler. Det oplyser Mikkeller i en pressemeddelelse. I forbindelse med aftalen erhverver Carlsberg 20 pct....

Vækst: Grød er cool

Vækst: Grød er cool

Kæden GRØD vokser og har nu også åbnet i Norge. Deli News har talt med virksomhedens Chief Marketing Officer om et decideret grød-community. Og selvfølgelig den lækre spise - grød behøver nemlig ikke være hverken alt for sødt eller kedelig fattigmandskost. Eller bare...