september 12, 2023

Foto: Armin Rimoldi
Nye tal fra Dansk Erhvervs E-handelsanalyse viser, at danskernes onlinebestillinger af takeaway-mad er vokset markant siden 2022.
Af redaktionen
Det er stadig mest populært hos de unge, hvor syv ud af 10 køber takeaway mindst en gang om måneden, men forbruget er steget på tværs af alle befolkningsgrupper. Det skriver Dansk Erhverv
Lidt over halvdelen af danskerne – 53 procent – handlede online i løbet af den seneste uge af juni – som reference. Det er årets hidtil højeste andel (år 2023) og tendensen har været stigende siden marts, skriver Dansk Erhverv.
Blandt de 53 procent af forbrugerne, der har handlet online den sidste uge af juni, har hele 80 procent handlet fastfood, hvilket er op fra 58 procent i 2019 – og op fra 75 procent i 2022.
Related Articles
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.