september 27, 2024
Unikke madoplevelser og skræddersyede fester på en lille ø. Det er, hvad stjernekokken Michael ’Miv’ Pedersen og revisor Karsten Jensen lancerer i Aalborg under navnet Tabu Catering.
Af redaktionen
Tabu-navnet stammer fra Pedersens restaurant, der gik konkurs i september 2023, men blev reddet af Karsten Jensen kort efter.
Michael ‘Miv’ Pedersen driver således allerede gourmetrestauranten Tabu i Aalborg samt Restaurant Glashuset i Lønstrup.
Artiklen fortsætter længere nede
Skydebanen ved Aalborg Camping
Nu åbner de to iværksættere så noget helt særligt på Skydebanevej 50 lige ved DanHostel og Aalborg Camping. Det skriver MigogAalborg.dk
Lokalerne er lejet, og stedet kommer til at gå under navnet ‘Skydebanen’.
Området kan udvides til flere hektar – og en af drømmene er, at det skal bruges til festivaler.
Står på flere ben
Tabu Catering kommer til at stå på flere ben med fokus på særlige madoplevelser.
“Vi kan boltre os på op til ni hektar jord, og det er altså helt unikt at finde så skøn natur så tæt på midtbyen,” siger Michael ‘Miv’ Pedersen.
En del af projektet er, at Aalborg Campings hytter bliver restaurerede, og så vil der være 30 hyggelige røde hytter, man kan overnatte i.
“Forestil dig lige at holde en bryllupsfest i vores store Tipi-telt på øen med fjordudsigt, og så kan gæsterne ellers bare falde om i hytterne, når de ikke orker at feste mere,” siger han ifølge MigogAalborg.dk
Related Articles
Bagerkæde: Det digitale niveau eksploderer – nu udgør det 15 procent af omsætningen
Takeaway-bageri bliver mere og mere populært - særligt til festlige lejligheder som fødselsdage, hvor den traditionelle kagemand i dag er et stort takeaway-hit, lyder det. Af Ebbe Fischer ”De senere år har det digitale taget meget over, og både app og...
Lagkagehuset-boss: Du skal føre de klassiske bagerprodukter – ellers går kunderne andre steder hen
Danskerne er med på at prøve nye produkter hos bageren, men har man ikke styr på traditionerne, går det galt. Sådan lyder det fra Lagkagehusets CMO, Morten Vedel, som i et interview med Deli News fortæller om virksomhedens strategi. Efter nogle heftige og ekspansive...
Digital bager-take away hitter
Stor kæde melder, at deres udbringning bare vokser. Her er det afgørende at være til stede på de sociale medier, lyder det. Af Ebbe Fischer ”Der er ingen tvivl om, at hele loyalitetsprogrammet, som man har i lommen på mobiltelefonen, er vigtigt. Her ser vi...