juli 22, 2024

Arkivfoto: Klaus Nielsen
Madklubben har pt. hele 42 restauranter fordelt over København, Frederiksberg, Odense, Esbjerg og Aarhus. Og flere er på vej. Deli News dykker ned i, hvorfor konceptet er så stor en succes.
Af redaktionen
Mens mange andre i branchen har det svært, flyver Madklubben bare derudaf.
Det viser Madklubben Holdings årsregnskab for 2023, der ifølge Fødevarewatch giver et overskud på 35 mio. kr.
Og det var efter skat.
Madklubben drives af stifter Anders Aagaard, der åbnede den første restaurant i København i 2007 med fokus på, at man skal kunne gå ud og spise godt til en rimelig pris.
Foruden restauranterne har man en cateringvirksomhed under paraplyen. Og flere nye restauranter er på vej, melder Madklubben.
For at finde svaret på, hvad Madklubben i den grad gør rigtigt, har Deli News talt med COO Kristoffer Gleberg.
Personalet på Madklubben kan finde på at give et gult kort til sine gæster:
Related Articles
Sådan håndterer Pincho Nation drift, leverandører – og franchisemodel
Kæden bruger mange ressourcer på kultur og taler med leverandørerne om ESG-mål. Og så kom franchisemodellen som lidt af en tilfældighed. Af Ebbe Fischer Flemming Christoffersen, CEO i Pincho Nation Denmark, fortæller, at det i virkeligheden var lidt af et tilfælde, at...
Kokkeelever får mulighed for nyt grønt speciale
Plantebaseret og bæredygtig madlavning bliver en fast del af gastronomuddannelsen. Af Ebbe Fischer Fremtidens kokke får nu mulighed for en grønnere uddannelse, da der oprettes en ny plantebaseret specialisering på gastronomuddannelsen. Initiativet er blevet en...
Unge madiværksættere får ny stemme
Acceleratorprogrammet Morgendagens Madtalenter lancerer et advisory board bestående af unge madiværksættere, der skal dele erfaringer og fungere som rollemodeller for andre unge talenter. Af Ebbe Fischer Som svar på den udfordrende start for unge iværksættere inden...